Recenze Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer | Demo Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer | Čeština Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer

Neverwinter Nights 2: Mask of the Betray...

Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer

"V datadisku Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer, který je menší než původní hra, nezachraňujete Forgotten Realms, ale spíše sami sebe, abyste vůbec přežili. Na začátku importujete již vycvičeného hrdinu do nového dobrodružství, ale ani hráči, kteří nedohráli starý titul nebo s ním vůbec nezačali je tu možnost zvolit si postavu na 18. úrovni. Jelikož bojujete proti náročným a mnohem tvrdším útočníkům, tak si milerád vyberete například novou postavu z rasy Genasi, která se chlubí propojeností s přírodními elementy, takže je mnohem silnější. Postavě přiřadíte vámi vybrané prvky, aby váš bojovník vypadal jako skutečný. Vodního Genasiho můžete vyměnit za zemního Genasiho (Earth Genasi), který má vlasy prorostlé kameny, takže jeho hlava vypadá jako skalisko nebo za vzdušného či ohnivého Genasiho s červenými svítícími očky. Velká část hry zapadá do kraje Rashemen na východní části od dění v NWN2. Na těchto skaliskách posetými červeným prachem z hornin, jež protíná i vzdušný prostor, budete bojovat proti dvěma protivníkům, ale také i proti velkým rudým ptákům. Navštívíte i zemi Thay a různá další tajemná místa. Spirit Shaman tvoří první novou magickou třídu, další přibude třída Favored Soul se schopnostmi kouzelníka a kněze. Výhodu naleznete v tom, že se jednotlivá kouzla nemusí nikde učit, ale už je automaticky plně ovládá. Ve vyšším levelu dostanete specializaci na určitý druh zbraně, které vám v boji poněkud ulehčí práci. Mezi novými postavami se objeví například Kaelyn the Dove z Ilmateru uctívající původně Boha mrtvých, která se ale díky nastalým situacím od něj odvrátila..."

Kup si tuto hru levněji

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /mnt/data/accounts/d/dytrych/data/www/recenze-her.cz/www/profil.php on line 367

Recenze > Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer