Recenze Neverwinter Nights 2 | Demo Neverwinter Nights 2 | Čeština Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2

"Pokračování hry Neverwinter Nights je vyvinuto na zcela novém enginu, takže rozdíl grafiky mezi prvním a druhým dílem je znát už na první pohled. Asi nezjzásadnější změnu v grafice poznáte v singleplayer kampani, kde se vývojáři nechali trochu inspirovat některými prvky z jejich předchozí hry Knights of the Old Republic. Příběh hry je zasazen opěd do města Neverwinter a do jeho blízkého okolí. To se snaží vzpamatovat z obléhání a bitev, které zažilo.

Tvůrci si dali záležet především na tom, aby příběh hry co nejvíce věrohodný, to znamená, že se setkáme hlavně o osobním růstem hlavního hrdiny, zodpovědnosti za své činy, ale také všechna možná dobrodružství, která ho potkala na cestě. Hlavní hrdina pochází z malé vesničky v močálech v oblasti západního přístavu, a tentokrát bude mít možnost mít hned tři společníky na cestách. Jejich výběr ovlivní to, co Vás na cestě bude čekat. Hrdina bude mít na tyto společníky také vliv, a to především podle toho, co jim řekne. Systém těchto konverzací působí opravdu skoro jako ve filmu, to znamená že to mu byla přizpůsobena třeba i kamera, která vše sleduje..."

Kup si tuto hru levněji

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /mnt/data/accounts/d/dytrych/data/www/recenze-her.cz/www/profil.php on line 367

Recenze > Neverwinter Nights 2

Preview > Neverwinter Nights 2

Videorecenze > Neverwinter Nights 2

Muž geg
říkám o hře: "... bída a mizérie"
Hráč nezadal předmět
Sračka anglická, všechny země - poláci, rusáci, slovinci si překládají, hry už nekupuju ani nehraju, na angličtinu vám seru z vysoka - jedině PP a crack - stehně z toho ho*no mám a to samé platí u online her RPG, MMORPG ... strčte si to do pr*ele - jedině ossat na černo, víc si nezasloužíte břídilové nečeský - proto této jinak skvělé hře dávám: Bída a mizérie
09.12.2008 [18:57]

Neverwinter Nights 2

• Návod: zde