Recenze Too Human | Demo Too Human | Čeština Too Human

Too Human

Too Human

"Ve studiích společnosti Silicon Knights vznikla pro Microsoft a jeho XBOX 360 netradiční “diablovka” Too Human, která staví především na netradičním pojetí herního světa, kvůli němuž dost výrazně vystupuje z řady klonů nejpopulárnějšího akčního RPG všech dob. Z Diabla samotného si bere velkou část hratelnosti- budete tu tedy pomocí svého netradičního avatara mlátit zástupy nepřátel, budete postupovat po úrovních a vybírat si cestu v rozvětveném systému skillů, který zajišťuje velkou variabilitu schopností, kterou podporuje i to, že tu máme hned pět herních tříd. První z nich je Bioengineer, který si nejlépe rozumí s léčením a kybernetikou, roli snipera a destrukčního specialisty tu najdeme Commando, ovládání gravitace a různé lehké zbraně sluší nejvíce Championovi. Defender, jak už název napovídá, je klasickým tankem, který díky mocnému brnění a ochraným kouzlům hodně vydrží, a Berserker si zase nejlépe poradí s eliminací protivníků tváří v tvář. Každou z postav lze vyhnat až na padesátou úroveň.
Nejdůležitější je ale svět, který z Too Human udělal opravdovou zajímavost. Je zde přítomno to, co známe hlavně z japonských RPG- míchání mytologií a sci-fi. Tady to „schytala“ severská mytologie v čele s bohem Baldurem, který zde plní roli hlavní postavy. Jde o boha dobra, který musí svět zbavit nepřátel lidstva, přičemž jeho cesta, jak se na akční RPG sluší a patří, nebude mírumilovná. Potkáme tu spoustu dalších bohů a narážek na severskou mytologii, která-ač pokřivená svérázným pohledem autorů- má stále své kouzlo a z hry činí nadprůměrný titul..."

Recenze > Too Human

Preview > Too Human

Videorecenze > Too Human