Recenze The Last Remnant | Demo The Last Remnant | Čeština The Last Remnant

The Last Remnant

The Last Remnant

"Hra je postavena na skvělém Unreal Enginu 3 a nabízí celkem dvě hlavní postavy. Rush Sykes je mladý 18-ti letý šermíř plný ideálů, naproti tomu takový The Conqueror je typický antihrdina a pravý opak Rushe, jde navíc o staršího a v boji mnohem zkušenějšího veterána s tajemnou minulostí, ve které však existuje mezi oběma hrdiny určitá spojitost. Ačkoli byste němeli být vedeni k výběru toho nebo onoho hrdiny, faktem je, že Rush je jakousi ústřední postavou příběhu. Na začátku příběhu ho spolu s jeho sestrou Irinou najdeme na izolovaném zvaném Eulam. Irinu odtud však nečekaně unese podivná organizace což Rushe přiměje vydat se za její záchranou. Poté zjistí nemilou zprávu, dostal se totiž do centra celosvětového konfliktu, který je nějakým způsobem provázaný se starodávnými a velmi silnými artefakty. Jejich nebezpečí umocňuje také to, že mohou mít různé tvary a podoby a hlavně také velikosti, mohou mít formu stroje, zvířete a nebo dokonce zbraně. Jeden takový artefakt jménem Valeria Heart je mečem o velikosti menší hory. Kolem něho leží město zvané Athlum, které těží z neomezeného přísunu vody, který má také na svědomí právě zmíněný artefakt. Valeria Heart navíc ve svém okolí propůjčuje každému ohromnou odvahu. Každý takovýto artefakt má specifické parametry, avšak většina jejich vlastností je skryta a nebo neznámá. Dalším artefaktem je například speciální obrovský kanón, který může na nepřátelskou armádu vyslat proud ničivé energie. Hra nabízí hráči pohled na klasické kolové souboje, kde ale takové artefakty moc nepotkáte a kde se spíše počítá s klasickými přesvědčovacími prostředky jako meče nebo magie. Přímo zde budete moci především ovlivňovat bitvy velkých armád nebo je přímo ovládat. Aby vás takové válčení za chvíli neomrzelo, počítá se s akčními vstupy, které mají reflektovat dění v obraze. Podle situace musíte činit rozhodnutí, která poslouží vymačkávání dobře načasovaných tlačítkových sekvencí. Například během útoku vaší armády, který tak bude mít mnohem více zničující účinky, tedy v případě, že v tlačítkovém kombu uspějete. Do útoku můžete povolat různé bojové oddíly s různými specializacemi, přičemž důležitou roli zde hraje také jejich morálka..."

Kup si tuto hru levněji

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /mnt/data/accounts/d/dytrych/data/www/recenze-her.cz/www/profil.php on line 367

Recenze > The Last Remnant