Recenze Syphon Filter: Dark Mirror (PS2) | Demo Syphon Filter: Dark Mirror (PS2) | Čeština Syphon Filter: Dark Mirror (PS2)

Syphon Filter: Dark Mirror (PS2)

Syphon Filter: Dark Mirror (PS2)

"V akční hře Syphon Filter: Dark Mirror (PS2) se dostanete do role tajného agenta Gabea Pohana, jež pracuje pro tajnou organizaci, která oficiálně ani neexistuje. Na začátku se utká s ženou ze své minulosti, která mu přinese nečekanou a šokující zprávu. Dále vede svůj tým důvěrných agentů do boje proti organizaci Red Section, jež se snaží získat zbraň masového ničení s názvem Project Dark Mirror.

Hra nabízí singleplayer i multiplayer verzi. V single části se hráč zúčastní několika rozdílných misí, kde využívá supermoderní zbraně, s nimiž odkáže zaútočit a zničit několik cílů najednou. Speciální senzory umožní nepřátelské sledování díky energetické stopě a agent tak odhalí plno zcela neznámých cílů. Ničení soupeřů buď lze uskutečňovat postupně a v naprosté tichosti nebo tváří v tvář, tedy v přímém souboji muže proti muži. Pomáhají vám četné zbraně, které automaticky nebo ručním zaměřováním vašeho soka zničí. Nechybí ani podpora Ragdoll fyziky a velká spousta interesantních efektů s detailní texturou. V části multiplayer se objevuje mód PVP (Person versus Person). Tito dva hráči vlastní 7 speciálních map a sadu utajených úkolů. Na výběr máte z několika módů: Objective, Rogue Agent či DeathMatch. Jednotlivé etapy postupu se vám ukládají na Memory Stick, takže neustále můžete pokračovat čile vpřed a dostávat se výš a výš v řadách své tajné organizace. V každém dalším levelu se vám odemkne nová zbraň či nějaký zvláštní bonus..."

Recenze > Syphon Filter: Dark Mirror (PS2)

Preview > Syphon Filter: Dark Mirror (PS2)

Zatím k této hře nevyšlo žádné preview.