Recenze Pathologic | Demo Pathologic | Čeština Pathologic

Pathologic

Pathologic

"Tři mladí lidé se ocitají uprostřed záhadného maloměsta, kde se kolem nich šíří děs a hrůza a kde musí přežít celých dvanáct dní. Jedná se o mladou dívku, nadaného vědátorka a lékaře laika, jež se snaží uprostřed prázdné stepi v prostředí skládající se jak z moderních tak starověkých částí přežít. Všudypřítomná a neustále se rozrůstající hrozivá epidemie pohlcuje všechno živé a naši tři hrdinové musí přijít na kloub tomu, co dalo podnět k jejímu vzniku a především jak jí „vyléčit“ a zastavit její šílené řádění. Příběh je inspirován dílem Ice-Pick, postavy a jejich pohnutky a pocity jsou však inspirovány skutečnými herci. Motivy tvůrci přebírají od celosvětově známého Davida Lynche, dále také například Franze Kafky, Edgara Allana Poeho, Umberta Eca nebo Gustava Meyrinka.
Pro splnění úkolu je nutno najít určité předměty, které napomáhají udržovat dobré zdraví hrdiny, dále plnění různých úkolů, nalezení klíče k rozlousknutí hlavní zápletky a v neposlední řadě nejen záchrana ale i zabíjení členů NPC. Neustálé vyhýbání se nákaze, jež se může skrývat naprosto všude, je spojeno s organizováním daného času spolu s obchodováním, rabováním, loupením a v neposlední řadě bojováním v přilehlých budovách od obytných prostor přes různé obrovské rezidence až po plno speciálních domů s dokonale propracovanými interiéry do nejmenších maličkostí. Přístupy do jednotlivých budov si musí hráč získat pomocí své aktivity a různých událostí ve hře, jelikož se neustále zavírají a otvírají. Na své cestě potkáte 27 NPC a až 30 různých typů obyvatel maloměsta, jež mají svoje vlastní osudy a svoje vlastní povahové rysy a pocity. Všechna místa města jsou kontaminována, proto si neustále musíte dávat pozor na smrtící infekci..."

Recenze > Pathologic

Preview > Pathologic

Videorecenze > Pathologic

Muž Kamil
říkám o hře: "... fajnová záležitost"
Můj názor na hru:
Super hororová adventura z ůžásným příběhem i dobrým dějem,celá hra vás hned vtáhne do celého děje této hry,hned od začátku mě hra chytla a moc mě baví tá tajemná atmosféra celé hry,opravdu skvělá a zajímává adventura!jsem moc rád že jsem si tuto hru koupil.A myslím si že si tato hra zaslouží více procent na celkovém hodnocení než je tady těch 80 procent!!!
15.05.2012 [11:00]
Muž Gorgy JirkaKar(zavinac)seznam(tecka)cz
říkám o hře: "... nemám názor"