Recenze Loki | Demo Loki | Čeština Loki

Loki

"Jedná se o akční RPG, která vás zavede do pestrého a mytologicky ovlivněného světa. Příběh vypráví o egyptském bohovi chaosu a podsvětí Sethovi, který objevil cestu z jedné mytologie do druhé a chtěl oba tyto světy zlikvidovat. V každém světě, do kterého vstoupil, vytvořil alianci s tamějším bohem podsvětí. Musíte se tedy vydat bohovi po stopě a zastavit ho dřív, než přivodí zkázu.

Abyste odhalili celý příběh, musíte jím celkem třikrát projít a to ve třech úrovních obtížnosti , jako smrtelník, hrdina a bůh. Potom až jste připraveni na finální souboj. Také je tu možnosti zahrát si týmově až v šesti lidech, nebo souboje čtyři proti čtyřem. Ve hře budete mít možnost hrát za jednoho ze čtyři hrdinů. Tito hrdinové jsou spjati s egyptskou ,norskou, aztéckou a řeckou mytologií. Jedná se o dva muže a dvě ženy.

Hrdinové budou mít také specifické vlastnosti. Pro Nora je typická velká síla a ohromná sekera. Egypťan bude má zase schopnost ovládat oheň a magii., pro Řekyni bude typický boj na dálku, bude mít luke, disk a různé pasti. Aztécká hrdinka bude obdařena sílou z duchovního světa, může vyvolávat různá stvoření a proměňovat se. Natrefit můžete ne různá nepřátelská stvoření k nimž patří také egyptští vládcové Akhenaton a Ramses II, dále pak sfingy a mumie. Řecká mytologie disponuje řeckým hrdinou Achillem a padouchem Minosem, dále pak harpie a medůzy. Norové mají Siegfriedaa a Valkyrii Brynhildě, vlka, draka a nakonec aztékové proti vám postaví jaguáry, tarantule, kanibaly a jiné.

Postupně budete získávat různé body, které můžete rozdělit k různým atributům a nebo pomocí nich vyzývání bohů, které jim přidělí nějaké schopnosti. Z mrtvých nepřátel můžete získávat zbraně a výstroj. Upgrady vlastních zbraní je možno provádět u kováře, který je schopen také zbraň překovat na nějakou jinou..."

Recenze > Loki

Preview > Loki

Videorecenze > Loki