Recenze F.E.A.R. | Demo F.E.A.R. | Čeština F.E.A.R.

F.E.A.R.

F.E.A.R.

"Vláda v reakci na infiltraci multimiliardového vesmírného komplexu a zajmutí rukojmích vyslala na místo incidentu své nejlepší speciální týmy, které ale narazí na velice tuhý odpor a celý masakr náhle ukončí jedna velká ničivá vlna. Velitelé samým překvapením ztratí řeč. Po této ničivé porážce všech členů speciálních jednotek zbývá vrchnímu armádnímu veliteli jen jedna možnost. Vaše pomoc. Váš výcvik byl veden k tomu, abyste si poradili s nevysvětlitelnými jevy. Máte k dispozici vysoce vyspělé zbraně a povolení skoncovat s krizovou situací za pomoci všech možných prostředků. Vaším úkolem je tedy jako součást dalšího zásahového týmu vydat se a zlikvidovat vetřelce, ať to stojí, co to stojí. Musíte také odhalit zdroj tajemného signálu a samozřejmě to bude nutné zvládnout dřív, než se to vše naprosto vymkne kontrole. K dispozici budete mít takzvaný hybridní arzenál zbraní, to znamená, že zde najdeme jak skutečné zbraně, tak i kousky, které mají nějakou tu futuristickou funkci navíc. Setkáte se zde především v bojích zblízka, pro které si vývojáři brali inspiraci z hongkongských filmů. Co se týče umělé inteligence, tak nepřátelé jsou přiměřeně chytří, aby vás hraní bavilo co nejvíce. Umí se například dostat se dovnitř či ven oknem, používat nábytek ke krytí nebo dokonce lézt po zdech. Dokáží si také přivolat posily, když jsou v nouzi či postupovat v různých formacích..."

Kup si tuto hru levněji

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /mnt/data/accounts/d/dytrych/data/www/recenze-her.cz/www/profil.php on line 367

Recenze > F.E.A.R.