Recenze Agatha Christie: Murder on the Orient Exp. | Demo Agatha Christie: Murder on the Orient Exp. | Čeština Agatha Christie: Murder on the Orient Exp.

Agatha Christie: Murder on the Orient Ex...

Agatha Christie: Murder on the Orient Exp.

"Hra Agatha Christie: Murder on the Orient Exp. inspirovaná nejznámějším detektivním příběhem od Agathy Christie Vražda v Orient Expressu nás přivádí na palubu jedoucího vlaku, kde najdeme směs všemožných lidí různé profese, národnosti, postavení apod. Všichni několik dní budou obývat luxusní prostory jednoho z nejpřepychovějších vlakových spojů. Do vlaku se dostává i známý detektiv Hercule Poirot se svým kumpánem Boucem, kteří cestují narychlo do Londýna. V jídelním voze poznávají spolucestující, některé z nich znají již z předchozí cesty nebo z istanbulského hotelu Tokatlian. Během noci dojde k vraždě mocného milionáře Samuela Ratchetta, který je usmrcen dvanácti bodnými ranami. Navíc vlak uvízne ve sněhových závějích a vypadá to, že cestující budou na několik dní uvězněni na jednom místě. Poirot tak začíná vyšetřovat se svým přítelem milionářovu vraždu. Hráč má za úkol odhalovat tajemství, aby našel vraha. Příběh je věrný knižní předloze, ale kvůli lepší hratelnosti jsou změněny nebo přidány nové postavy a prvky. Například postava pana Bouca je nahrazena paní Antoinettou Marceauovou, zaměstnankyní istanbulské pobočky společnosti Mezinárodních lůžkových vagónů, jež dohlíží na pohodlí cestujících. Jelikož při nárazu vlaku si Poirot zvrtnul kotník a nemůže chodit, pátrání se ujímá právě Antoinetta, za kterou hráč hraje. Začíná ohledání místa činu, sbírání důkazů či zpovídání svědků a všech přítomných lidí. Na závěr se můžeme těšit na třetí překvapivé rozuzlení příběhu v podání samotného Poirota..."

Recenze > Agatha Christie: Murder on the Orient Exp.

Preview > Agatha Christie: Murder on the Orient Exp.

Zatím k této hře nevyšlo žádné preview.